«سارا» خودروهای شیک پنج پسر تهرانی را دزدید؛ به راحتی آب خوردن
ایسکانیوز , پنجشنبه 23 شهريور 1385 - ساعت 18:30

وقتی که همراه با دختر مورد علاقه‌ام برای گردش به شهرک غرب رفتیم از من خواست از پژوی خود پیاده شوم و برایش آب معدنی بخرم...

 

دختر 22 ساله که 4 بار به جرم دزدیدن خودروهای گرانقیمت پسران تهرانی دستگیر شده بود، فقط 2 ماه پس از آزادی به یک دستگاه پژوی 405 دستبرد زد.
شامگاه 16 شهریور امسال پسری پریشان به اداره آگاهی مرکز رفت و اعلام کرد: وقتی که همراه با دختر مورد علاقه‌ام ـ سارا ـ برای گردش به شهرک غرب رفتیم از من خواست از پژوی 405 خود پیاده شوم و برایش آب معدنی بخرم. هنگامی که بازگشتم نه خبری از سارا بود و نه پژو.
با اظهارات مالباخته، چهره نگاری رایانه‌ای برای شناسایی دختر خودرو دزد در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت تا اینکه دیروز افسران گشت آگاهی، در خیابان گلستان پنجم متوجه درگیری چند پسر و یک دختر پژو سوار شدند. به این ترتیب سارای شیک پوش چرب زبان که پیش‌تر 4 مرتبه به جرم دزدیدن خودروهای شیک پسران تهرانی دستگیر شده بود فقط 2 ماه پس از آزادی دوباره بازداشت شد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: این دختر تبهکار که با پسران پولدار، طرح دوستی می‌ریخت و سپس آنان را به روز سیاه می‌ نشاند امروز در حضور قریشی زاده ـ دادیار شعبه 6 دادسرای جنایی پایتخت ـ به جرایم خود اعتراف کرد و با قرار سنگین روانه زندان شد تا پس از تکمیل تحقیقات به مجازات سنگین‌تری محکوم شود.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67438.html