دستگاه سورتمه یک بوستان تهران قربانی گرفت
ایسکانیوز , يكشنبه 26 شهريور 1385 - ساعت 18:11

مهدی23:20 جمعه شب از روی صندلی دستگاه سورتمه به بیرون افتاد و بلافاصله به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت.

 

مردی که هنگام تفریح در دستگاه سورتمه بوستان بسیج تهران به بیرون پرت شده بود دیشب بر اثر شدت خونریزی جان باخت.
مهدی ـ م 25 ساله 23:20 جمعه شب از روی صندلی دستگاه سورتمه به بیرون افتاد و بلافاصله به نزدیک ترین بیمارستان انتقال یافت. وی که در اتاق مراقبت های ویژه – ICU – بود سرانجام بامداد امروز، پیکار را به مرگ باخت و پرونده ماجرا از سوی افراد نگهبان کلانتری 121 سلیمانیه تهران به بازپرس کشیک جنایی سپرده شد. تا پایان تحقیقات به طور قطعی نمی توان درباره این فاجعه اظهار نظر رسمی کرد اما آنچه بدیهی است اینکه در دستگاه های تفریحی بوستان های پایتخت از ایمنی و استانداردهای مطلوب خبری نیست و مسوولان ذی‌ربط نیز هشدارهای رسانه ها را آنچنان که باید جدی نگرفته اند. معلوم نیست با این وضعیت، قربانی بعدی کدام شهروند نگون بخت است؟ کاش آن موقع که دستگاه بشقاب پرنده بوستان نبوت کرج،‌ فاجعه مرگبار آفرید یا وقتی چند شهربازی دیگر،‌ قربانگاه لقب گرفت چاره ای اندیشیده می شد!




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67627.html