تیراندازی پلیس، مسافرنمایان پراید دزد را میخکوب کرد
ایسکانیوز , دوشنبه 27 شهريور 1385 - ساعت 22:45

دو مرد مسافر نما در نزدیکی پایانه مسافربری غرب تهران به طرف دانشگاه صنعتی شریف سوار پراید رشید 30 ساله شدند...

 

دو مسافر نما که با تهدید داس و کارد، پراید راننده تهرانی را دزدیدند دیشب به دنبال شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند.
30 دقیقه بامداد امروز دو مرد مسافر نما در نزدیکی پایانه مسافربری غرب تهران به طرف دانشگاه صنعتی شریف سوار پراید رشید 30 ساله شدند. خودرو در حرکت بود که دو تبهکار از خلوت بودن محیط سوءاستفاده کردند و با تهدید داس و کارد، راننده را به بیرون خودرو انداختند. سپس مالباخته با پلیس 110 تماس گرفت و مجرمان با اعلام به مرکز فوریت های پلیس به دنبال اجرای طرح مهار افسران گشت کلانتری 105 سنایی، خیلی زودتر از آنچه می پنداشتند
با تیراندازی هوایی، متوقف شدند. گزارش ایسکانیوز می افزاید: پرونده مسافر نمایان که محمود و رضا نام دارند، امروز به بازپرس روشن رییس شعبه سوم شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران سپرده شد و آنان با قرار قانونی روانه بازداشتگاه آگاهی مرکز شدند تا سایر جرایم احتمالی شان فاش شود.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67712.html