بازداشت پسری که به 15 ساختمان در تهران دستبرد زد
ایسکانیوز , جمعه 31 شهريور 1385 - ساعت 22:28

افسران گشت کلانتری 153 شهرک ولی عصر (عج) دیشب به یک پسر، هنگام پرسه زدن در اطراف خانه های مردم مشکوک شدند.

 

پسری که هنگام دستبرد به خانه یک شهروند تهران دستگیر شده است طی بازجویی ها به 15 فقره جرم مشابه اعتراف کرد.
افسران گشت کلانتری 153 شهرک ولی عصر (عج) دیشب به یک پسر، هنگام پرسه زدن در اطراف خانه های مردم مشکوک شدند و او را با دقت زیر نظر گرفتند. دقایقی بعد محمود 20 ساله روی دیوار یک ساختمان پرید تا نقشه دستبرد را اجرا کند که به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد. این تبهکار با انتقال به کلانتری به 15 فقره جرم مشابه اعتراف کرد و به تشریح جزییات دستبردهای خود پرداخت. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: تحقیقات برای شناسایی تمامی مالباختگان، کشف کالاهای دزدیده شده و افشای سایر جرایم احتمالی محمود در دستور کار افسران اداره آگاهی مرکز قرار دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67944.html