مرگ یک دختر بچه در سطل زباله
ایسکانیوز , يكشنبه 2 مهر 1385 - ساعت 12:52

دختر چهار ماهه آمریکایی بر اثر سهل انگاری مادرش از روی تخت خواب به سطل زباله افتاد و جان سپرد.

 

دختر چهار ماهه آمریکایی بر اثر سهل انگاری مادرش از روی تخت خواب به سطل زباله افتاد و جان سپرد.
ساوارین د جیزز - مادر 18 ساله – که در نیویورک زندگی می کرد وقتی خسته از کار روزانه به خانه برگشت خود را روی تخت انداخت. وی بی توجه به دختر 4 ماهه اش «نیا» که کنارش بود به خواب عمیق رفت، ساوارین 10 ساعت بعد بلند شد اما فرزندش کنارش نبود. نگران شد، به جست و جو پرداخت و در کمال ناباوری پاهای نیا کوچولو را دید که از سطل زباله بیرون مانده بله، قلب دختر زبان بسته دیگر نمی پتید، گزارش ایسکانیوز می افزاید: ساوارین که از مرگ فرزندش به شدت اندوهگین است، دیروز به جرم سهل انگاری در نگهداری از او که منجر به مرگ نیا شده است به 5 سال زندان محکوم شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68045.html