امید را دایی‌هایش ربودند و شکنجه دادند!
ایسکانیوز , دوشنبه 3 مهر 1385 - ساعت 20:19

من و همسرم، اختلاف کهنه خانوادگی داریم و برادران زنم مساله را می دانند. به همین خاطر هفته گذشته برادران مهری، پسرم را ربودند.

 

تحقیقات پلیس پایتخت درباره ادعای مردی که از برادران همسر خود به اتهام ربودن و شکنجه پسرش شکایت کرده است آغاز شد.
مرد میانسالی که پریشانی در چهره‌اش موج می زد دیروز به اداره آگاهی مرکز رفت و از ربوده و شکنجه شدن پسر 14 ساله اش امید خبر داد: من و همسرم مهری، اختلاف کهنه خانوادگی داریم و برادران زنم مساله را می دانند. به همین خاطر هفته گذشته برادران مهری، پسرم را ربودند و چند روز بعد رهایش کردند. امید وقتی به خانه بازگشت تحت شکنجه قرار گرفته و بدنش بشدت کبود بود. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: پرونده، امروز برای رسیدگی به سلیمانی – دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 پایتخت سپرده شد تا تحقیقات جامع درباره ادعاهای شاکی صورت بگیرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68137.html