کامیون آدمکش
ایسکانیوز , سه شنبه 4 مهر 1385 - ساعت 22:51

حسن که راننده این کمپرسی بود دیروز برای باز کردن در یک گاوداری در خیابان دامگستر حسن آباد تهران، خودروی سنگین را روشن رها کرد.

 

یک دستگاه کمپرسی که در سراشیبی قرار گرفته بود ناگهان راه افتاد و راننده نگون بخت را در تهران کشت.
حسن 22 ساله که راننده این کمپرسی بود دیروز برای باز کردن در یک گاوداری در خیابان دامگستر حسن آباد تهران، خودروی سنگین را روشن رها کرد و به راه افتاد. وی که غرق در افکار خود بود با حرکت ناگهانی کمپرسی، زیر چرخ‌های خودرو ماند و له شد. شاهدان عین بلافاصله راننده سهل انگار را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی بردند اما او با وجود تلاش پزشکان جان باخت.گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: پرونده مرگ حسن امروز به کلانتری 176 حسن آباد سپرده شد و قاضی دادسرای جنایی پایتخت دستور انتقال جنازه به پزشکی قانونی را صادر کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68227.html