
| کامیون آدمکش |
| ایسکانیوز , سه شنبه 4 مهر 1385 - ساعت 22:51 |
حسن که راننده این کمپرسی بود دیروز برای باز کردن در یک گاوداری در خیابان دامگستر حسن آباد تهران، خودروی سنگین را روشن رها کرد. |
یک دستگاه کمپرسی که در سراشیبی قرار گرفته بود ناگهان راه افتاد و راننده نگون بخت را در تهران کشت. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68227.html |