خدا را شکر این بارکسی زنده به گور نشد
ایسکانیوز , سه شنبه 4 مهر 1385 - ساعت 23:13

اهالی خیابان دولت قلهک، 5 بامداد امروز با صدای مهیب ریزش آوار ناگهان از خواب پرید شد.

 

گود برداری و شمع بندی غیر اصولی باعث ریزش یک ساختمان دو طبقه در تهران شد.
اهالی خیابان دولت قلهک، 5 بامداد امروز با صدای مهیب ریزش آوار ناگهان از خواب پرید شد.
این حادثه بر اثر ریزش ساختمان 2 طبقه کنار یک قطعه زمین که برای ساخت و احداث بنای جدید در آن گودبرداری کرده بودند شکل گرفت.
یکی از شاهدان عینی می‌گوید: گودبرداری و شمع بندی این زمین غیر اصولی بوده و اهالی محل ، چندین بار این مساله را به مالک عنوان کردند اما از طرف او اقدامی نشده است .
خوشبختانه در هنگام ریزش ساختمان کسی داخل آن حضور نداشت اما نیروهای عملیاتی ایستگاه 29 و گروه امداد و نجات 4 آتش نشانی به علت وجود موتوسیکلت در حیاط و احتمال وجود نفر زیر آوار ، برای یافتن او یک ساعت و نیم عملیات آوار برداری انجام دادند که کسی را پیدا نکردند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68234.html