بدهکار را در پایتخت ربودند!
ایسکانیوز , سه شنبه 11 مهر 1385 - ساعت 22:37

تحقیقات پلیسی و قضایی درباره پرونده مردی که گفته می شود به خاطر بدهی، ربوده شده است در تهران آغاز شد.

 

تحقیقات پلیسی و قضایی درباره پرونده مردی که گفته می شود به خاطر بدهی، ربوده شده است در تهران آغاز شد.
مرد میانسالی روز گذشته به کلانتری 132 شهید محلاتی رفت و از ربوده شدن برادرش محمود 25 ساله خبر داد: ‌از دو روز پیش برادرم ناپدید شده است و کسی که خود را اسماعیل معرفی می کرد به من تلفن زد و مدعی شد او را به خاطر دو میلیون و 500 هزارتومان بدهی اش ربوده است. متهم تهدید کرده اگر این پول را تهیه نکنم برادرم را می کشد. بدین ترتیب امروز پرونده به سلیمانی – دادیار شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران – سپرده شد تا دستور قضایی لازم را صادر کند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68662.html