آتش در یک ساختمان بهارستان تهران
ایسکانیوز , سه شنبه 11 مهر 1385 - ساعت 22:54

پرتاب ذرات جوش به پایین و روی شیلنگ های کپسول هوا در طبقه پنجم باعث شعله ور شدن و آتش سوزی شد. اما

 

یک ساختمان نیمه کاره در میدان بهارستان، امروز آتش گرفت و خسارت چشمگیری برجا گذاشت.
به دنبال تماس با مرکز 125 آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در طبقه پنجم این ساختمان بلافاصله کمک رسانان ایستگاه 3 آتش نشانی 8:40 در محل حادثه حاضر شدند.
علیزاده - فرمانده نیروهای آتش نشانی - گفت : در این ساختمان نیمه کاره 14 طبقه که تنها اسکلتهای آن نصب شده است، کارگران سرگرم برش تیر آهن ها بودند .
وی افزود: پرتاب ذرات جوش به پایین و روی شیلنگ های کپسول هوا در طبقه پنجم باعث شعله ور شدن و آتش سوزی شد. اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسید. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: هم اکنون بررسی ها برای تعیین میزان دقیق خسارت ها ادامه دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68668.html