زنان تنها را به خانه ویلایی هشتگرد می‌کشاندیم و می‌کشتیم!
ایسکانیوز , چهارشنبه 12 مهر 1385 - ساعت 22:49

زنان را به خانه ویلایی می‌کشاندیم پس از ارتباط شیطانی، آنها را می‌کشتیم و چال می‌کردیم

 

تحقیقات پلیسی و قضایی درباره پرونده 5 مرد که متهمند در یک ساختمان هشتگرد با زنان تنها رابطه شیطانی داشتند و آنها را می‌کشتند آغاز شد.
افسران گشت اداره آگاهی هشتگرد - از توابع استان تهران - روز گذشته به یک خانه ویلایی مشکوک و بازیر نظر گرفتن نامحسوس متوجه رفت وآمدهای سه افغانی و دو ایرانی به آنجا شدند. مظنونان پس از دستگیری خود را بی‌گناه خواندند اما در ادامه بازجویی‌ها یکی از آنان به پلیس گفت: زنان را به خانه ویلایی می‌کشاندیم پس از ارتباط شیطانی، آنها را می‌کشتیم و چال می‌کردیم. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: پرونده، امروز به رضا جعفری – معاون دادسرای امور جنایی تهران - سپرده شد تا دستور قضایی برای بررسی جامع ادعاهای مطرح شده صورت بگیرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68727.html