پرونده زندگی اشرف با خون بسته شد
ایسکانیوز , چهارشنبه 12 مهر 1385 - ساعت 22:57

جنازه قربانی در حالی با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شده که شواهد از خودکشی او حکایت دارد.

 

زن 45 ساله،‌ دیشب را از طبقه سوم یک آپارتمان جنوب تهران به پایین افتاد در دم جان باخت.
ساعت 20 دیشب زن 45 ساله ای به نام اشرف که خانواده اش مدعی اند روان پریش بود از طبقه سوم یک آپارتمان در خیابان آذری به پایین افتاد و در خون غلتید. سپس نزدیکانش او را به بیمارستان ضیاییان رساندند اما کار از کار گذشته بود و پرونده زندگی اشرف با خون بسته شد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: جنازه قربانی در حالی با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شده که شواهد از خودکشی او حکایت دارد. با این وجود، کارآگاهان دایره 10 آگاهی مرکز برای رفع شبهه ها به تحقیقات موشکافانه ادامه می‌دهند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68729.html