
| کارگر شهرداری تهران، پسر دوساله را از آب گرفت |
| ایسکانیوز , چهارشنبه 12 مهر 1385 - ساعت 23:00 |
نیروهای نجات پس از رسیدن به محل، کمک های امدادی را انجام و شهروند کوچولو را تحویل اورژانس دادند. |
پسر 2 ساله به دلیل غفلت پدر و مادرش و نبودن درپوش به داخل کانال آب افتاد و به شدت آسیب دید. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68730.html |