
| شیرینی فاسد 36 نفر را بستری کرد |
| هموطن سلام , چهارشنبه 2 فروردين 1385 - ساعت 23:22 |
دو نفر از این افراد به دلیل حاد بودن مسمویت به بیمارستان اهواز اعزام شدند! |
همزمان با نخستین روز سال نو 36 نفر در شهرستان هندیجان استان خوزستان به علت مسمومیت راهی بیمارستان شدند . |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news57814.html |