 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
شیرینی فاسد 36 نفر را بستری کرد
|
| | | |
 | دو نفر از این افراد به دلیل حاد بودن مسمویت به بیمارستان اهواز اعزام شدند! |  همزمان با نخستین روز سال نو 36 نفر در شهرستان هندیجان استان خوزستان به علت مسمومیت راهی بیمارستان شدند .
مسئول دفترسیاسیانتظامیفرمانداری هندیجان بااعلام این خبرافزود:دو نفر از این افراد به دلیل حاد بودن مسمویت به بیمارستان اهواز اعزام شدند.
غلامرضا نظارات علت,این مسمومیت رااستفاده از شیرینی های فاسد شده یک قنادی در این شهراعلام کرد.
وی گفت:این شیرینی فروشی با حکم مرکز بهداشت شهرستان هندیجان تا اطلاع بعدی تعطیل شد و پرونده آن برای بررسی و صدورحکم نهایی به دادگستری این شهرستان ارجاع شده است .
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|