پنجشنبه 4 تير 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی حوادث شیرینی فاسد 36 نفر را بستری کرد

 
 

هموطن سلام , چهارشنبه 2 فروردين 1385

شیرینی فاسد 36 نفر را بستری کرد

 
 

دو نفر از این افراد به دلیل حاد بودن مسمویت به بیمارستان اهواز اعزام شدند!

همزمان با نخستین روز سال نو 36 نفر در شهرستان هندیجان استان خوزستان به علت مسمومیت راهی بیمارستان شدند .
مسئول دفترسیاسی‌انتظامی‌فرمانداری هندیجان بااعلا‌م این خبرافزود:دو نفر از این افراد به دلیل حاد بودن مسمویت به بیمارستان اهواز اعزام شدند.
غلا‌مرضا نظارات علت‌,این مسمومیت رااستفاده از شیرینی های فاسد شده یک قنادی در این شهراعلا‌م کرد.
وی گفت:این شیرینی فروشی با حکم مرکز بهداشت شهرستان هندیجان تا اطلا‌ع بعدی تعطیل شد و پرونده آن برای بررسی و صدورحکم نهایی به دادگستری این شهرستان ارجاع شده است .

 
 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
مدیریت حضور کارکنان با استانداران است
:: فناوری اطلاعات ::
پایان ممنوعیت پرحاشیه؛ واردات تمام برندهای موبایل، آزاد اعلام شد
:: روی خط جوانی ::
دلیل نوعروس برای طلاق 6 ماه بعد از عقد چه بود؟
:: ورزش ::
اولادقباد کوتاه آمد: قدردان آقای شمسایی هستم
:: فرهنگ و هنر ::
طلوع ماه فراخوان داد
:: حوادث ::
اختلاف بر سر مبلغ رهن یک خانه به قتل منجر شد

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار