
| زن عرب پنج قلو زایید |
| جام جم آنلاين , پنجشنبه 10 فروردين 1385 - ساعت 19:13 |
این مادر سه هفته پس از گذشتن زمان بارداری زایمان کرد و برای این وزن کودکان وی بسیار زیاد بود. |
برای اولین بار پس از چهارده سال، در یکی از بیمارستان های دوحه (قطر)، زنی با عمل سزارین، پنج قلو زایید. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58009.html |