زن عرب پنج قلو زایید
جام جم آنلاين , پنجشنبه 10 فروردين 1385 - ساعت 19:13

این مادر سه هفته پس از گذشتن زمان بارداری زایمان کرد و برای این وزن کودکان وی بسیار زیاد بود.

 

برای اولین بار پس از چهارده سال، در یکی از بیمارستان های دوحه (قطر)، زنی با عمل سزارین، پنج قلو زایید.
به نوشته البیان، حال مادر سی و دو ساله خوب گزارش شده و سه پسر و دو دختر وی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نگهداری می شوند.
بدرالدین ابراهیم، رئیس بخش زنان بیمارستان دوحه گفت: این مادر سه هفته پس از گذشتن زمان بارداری زایمان کرد و برای این وزن کودکان وی بسیار زیاد بود.
وزن کودکان این زن بین یک کیلو و نیم تا هفتصد و پنجاه گرم گزارش شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news58009.html