 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
جام جم آنلاين , پنجشنبه 10 فروردين 1385 |
|
زن عرب پنج قلو زایید
|
| | | |
 | این مادر سه هفته پس از گذشتن زمان بارداری زایمان کرد و برای این وزن کودکان وی بسیار زیاد بود.
|  برای اولین بار پس از چهارده سال، در یکی از بیمارستان های دوحه (قطر)، زنی با عمل سزارین، پنج قلو زایید.
به نوشته البیان، حال مادر سی و دو ساله خوب گزارش شده و سه پسر و دو دختر وی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نگهداری می شوند.
بدرالدین ابراهیم، رئیس بخش زنان بیمارستان دوحه گفت: این مادر سه هفته پس از گذشتن زمان بارداری زایمان کرد و برای این وزن کودکان وی بسیار زیاد بود.
وزن کودکان این زن بین یک کیلو و نیم تا هفتصد و پنجاه گرم گزارش شد.
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|