
| قنات دو کارگر افغانی را به کام مرگ فرستاد |
| ایسکانیوز , پنجشنبه 28 ارديبهشت 1385 - ساعت 22:50 |
دو نفر کارگر افغانی به نامهای سعد الله و حمد الله نورزهی هنگام کار در قناتی در سیرجان به علت فروریختن چاه،زیر آوار رفته و در قنات گرفتار شدند. |
دو نفر کارگر افغانی به نامهای سعد الله و حمد الله نورزهی هنگام کار در قناتی در سیرجان به علت فروریختن چاه،زیر آوار رفته و در قنات گرفتار شدند. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news60502.html |