قنات دو کارگر افغانی را به کام مرگ فرستاد
ایسکانیوز , پنجشنبه 28 ارديبهشت 1385 - ساعت 22:50

دو نفر کارگر افغانی به نام‌های سعد الله و حمد الله نورزهی هنگام کار در قناتی در سیرجان به علت فروریختن چاه،‌زیر آوار رفته و در قنات گرفتار شدند.

 

دو نفر کارگر افغانی به نام‌های سعد الله و حمد الله نورزهی هنگام کار در قناتی در سیرجان به علت فروریختن چاه،‌زیر آوار رفته و در قنات گرفتار شدند.
اجساد این دو کارگر با همکاری اهالی و مسوولین از چاه بیرون کشیده و تحویل خانواده‌هایشان شدند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news60502.html