 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , پنجشنبه 28 ارديبهشت 1385 |
|
قنات دو کارگر افغانی را به کام مرگ فرستاد
|
| | | |
 | دو نفر کارگر افغانی به نامهای سعد الله و حمد الله نورزهی هنگام کار در قناتی در سیرجان به علت فروریختن چاه،زیر آوار رفته و در قنات گرفتار شدند. |  دو نفر کارگر افغانی به نامهای سعد الله و حمد الله نورزهی هنگام کار در قناتی در سیرجان به علت فروریختن چاه،زیر آوار رفته و در قنات گرفتار شدند.
اجساد این دو کارگر با همکاری اهالی و مسوولین از چاه بیرون کشیده و تحویل خانوادههایشان شدند.
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|