
| جنازه زن تنها 3 شبانه روز در خانه اش ماند |
| ایسکانیوز , سه شنبه 30 خرداد 1385 - ساعت 00:34 |
این زن 64 ساله که نصرت نام داشت پیش تر شوهرش را از دست داده بود و هرگز طعم شیرین مادر شدن را نچشید. |
جنازه یک زن سالخورده که به تنهایی در میبد یزد زندگی می کرد سه روز پس از مرگش پیدا شد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62334.html |