 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , سه شنبه 30 خرداد 1385 |
|
جنازه زن تنها 3 شبانه روز در خانه اش ماند
|
| | | |
 | این زن 64 ساله که نصرت نام داشت پیش تر شوهرش را از دست داده بود و هرگز طعم شیرین مادر شدن را نچشید. |  جنازه یک زن سالخورده که به تنهایی در میبد یزد زندگی می کرد سه روز پس از مرگش پیدا شد.
این زن 64 ساله که نصرت نام داشت پیش تر شوهرش را از دست داده بود و هرگز طعم شیرین مادر شدن را نچشید.
وی به تنهایی در یک خانه کوچک در میبد زندگی می کرد تا اینکه سه روز پیش در حال خواندن نماز بامداد بر اثر سکته مغزی جان سپرد اما هیچ کس متوجه مرگش نشد.
جنازه نصرت، امروز با گذشت سه شبانه روز از زمان بسته شدن پرونده زندگی اش به دنبال تماس تلفنی یکی از همسایگان با پلیس مبنی بر ناپدید شدن او پیدا شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت.
| | | | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|