اینبار زانتیا آتش گرفت
ایسکانیوز , جمعه 2 تير 1385 - ساعت 21:45

شامگاه چهارشنبه نیز یک دستگاه پژو 405 در کوی میبدی فلکه اول خزانه تهران به خاطر اتصال سیم کشی از قسمت موتور آتش گرفت.

 

آتش گرفتن خودروهای مونتاژ وطن که رفته رفته به یک معضل کهنه برای خریداران تبدیل شده، این بار وحشت به جان راننده زانتیا انداخت.
این خودرو، دیشب در خیابان بیست و یکم گاندی تهران بر اثر آنچه کلانتری 103 اتصال سیم و نقص فنی اعلام کرده آتش گرفت و وحشت به جان راننده اش انداخت.
شامگاه چهارشنبه نیز یک دستگاه پژو 405 در کوی میبدی فلکه اول خزانه تهران به خاطر اتصال سیم کشی از قسمت موتور آتش گرفت و شعله های سرکش با تلاش امدادگران آتش نشانی و کلانتری 160 مهار شد. نویسنده:




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62534.html