
| اینبار زانتیا آتش گرفت |
| ایسکانیوز , جمعه 2 تير 1385 - ساعت 21:45 |
شامگاه چهارشنبه نیز یک دستگاه پژو 405 در کوی میبدی فلکه اول خزانه تهران به خاطر اتصال سیم کشی از قسمت موتور آتش گرفت. |
آتش گرفتن خودروهای مونتاژ وطن که رفته رفته به یک معضل کهنه برای خریداران تبدیل شده، این بار وحشت به جان راننده زانتیا انداخت. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62534.html |