 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , جمعه 2 تير 1385 |
|
اینبار زانتیا آتش گرفت
|
| | | |
 | شامگاه چهارشنبه نیز یک دستگاه پژو 405 در کوی میبدی فلکه اول خزانه تهران به خاطر اتصال سیم کشی از قسمت موتور آتش گرفت. | 
آتش گرفتن خودروهای مونتاژ وطن که رفته رفته به یک معضل کهنه برای خریداران تبدیل شده، این بار وحشت به جان راننده زانتیا انداخت.
این خودرو، دیشب در خیابان بیست و یکم گاندی تهران بر اثر آنچه کلانتری 103 اتصال سیم و نقص فنی اعلام کرده آتش گرفت و وحشت به جان راننده اش انداخت.
شامگاه چهارشنبه نیز یک دستگاه پژو 405 در کوی میبدی فلکه اول خزانه تهران به خاطر اتصال سیم کشی از قسمت موتور آتش گرفت و شعله های سرکش با تلاش امدادگران آتش نشانی و کلانتری 160 مهار شد.
نویسنده:
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|