
| نوزاد بی مادر در بیمارستان میلاد، جان سپرد |
| ایسکانیوز , سه شنبه 4 مهر 1385 - ساعت 22:53 |
ابتدای هفته جاری، یک دختر در بیمارستان میلاد تهران به دنیا آمد و مادرش بدون اینکه او را ببیند گریخت. |
مادر جوان پس از وضع حمل در بیمارستان میلاد تهران، نوزادش را رها کرد و گریخت. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68228.html |