نوزاد بی مادر در بیمارستان میلاد، جان سپرد
ایسکانیوز , سه شنبه 4 مهر 1385 - ساعت 22:53

ابتدای هفته جاری، یک دختر در بیمارستان میلاد تهران به دنیا آمد و مادرش بدون اینکه او را ببیند گریخت.

 

مادر جوان پس از وضع حمل در بیمارستان میلاد تهران، نوزادش را رها کرد و گریخت.
ابتدای هفته جاری، یک دختر در بیمارستان میلاد تهران به دنیا آمد و مادرش بدون اینکه او را ببیند گریخت.
با اعلام این مساله به پلیس آگاهی مرکز، پیگیری‌ها برای کشف ردپای زن فراری به نام زینب – الف در حالی ادامه دارد که نوزاد بیچاره، دیروز بر اثر عفونت شدید گوارشی جان سپرد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: این پرونده امروز از دادسرای جنایی به دادسرای ناحیه 2 پایتخت فرستاده شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68228.html