 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , سه شنبه 4 مهر 1385 |
|
نوزاد بی مادر در بیمارستان میلاد، جان سپرد
|
| | | |
 | ابتدای هفته جاری، یک دختر در بیمارستان میلاد تهران به دنیا آمد و مادرش بدون اینکه او را ببیند گریخت.
|  مادر جوان پس از وضع حمل در بیمارستان میلاد تهران، نوزادش را رها کرد و گریخت.
ابتدای هفته جاری، یک دختر در بیمارستان میلاد تهران به دنیا آمد و مادرش بدون اینکه او را ببیند گریخت.
با اعلام این مساله به پلیس آگاهی مرکز، پیگیریها برای کشف ردپای زن فراری به نام زینب – الف در حالی ادامه دارد که نوزاد بیچاره، دیروز بر اثر عفونت شدید گوارشی جان سپرد. گزارش ایسکانیوز میافزاید: این پرونده امروز از دادسرای جنایی به دادسرای ناحیه 2 پایتخت فرستاده شد.
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|