راننده شکمو 800 کیلو پسته دزدید!
ایسکانیوز , شنبه 8 مهر 1385 - ساعت 15:13

شکایت این شهروند، پرونده‌اش امروز به اداره آگاهی فرستاده شد تا چهره‌نگاری رایانه‌ای برای ردیابی و دستگیری متهم صورت بگیرد.

 

راننده یک دستگاه نیسان به اتهام دزدیدن 800 کیلو پسته تحت تعقیب پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.
مرد میانسالی که خود را تاجر خشکبار می‌نامید پنجشنبه – ششم مهر – به کلانتری 136 فرجام تهران رفت و از دزدیده شدن بار پسته اش خبر داد. کمال به پلیس گفت: 800 کیلو پسته در شهریار خریدم و برای انتقال محموله به مغازه‌ام در خیابان ولی عصر (عج) تهران یک نیسان به صورت در بست گرفتم کنار راننده نشسته بودم که به تقاطع مختاری – فرجام رسیدیم خواست برایش سیگار بخرم. من که به او اعتماد کرده بودم از ماشین پیاده شدم اما راننده تبهکار ناگهان گاز نیسان را گرفت و رفت.گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: با شکایت این شهروند، پرونده‌اش امروز به اداره آگاهی فرستاده شد تا چهره‌نگاری رایانه‌ای برای ردیابی و دستگیری متهم صورت بگیرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news68429.html