 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , شنبه 8 مهر 1385 |
|
راننده شکمو 800 کیلو پسته دزدید!
|
| | | |
 | شکایت این شهروند، پروندهاش امروز به اداره آگاهی فرستاده شد تا چهرهنگاری رایانهای برای ردیابی و دستگیری متهم صورت بگیرد. | راننده یک دستگاه نیسان به اتهام دزدیدن 800 کیلو پسته تحت تعقیب پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.
مرد میانسالی که خود را تاجر خشکبار مینامید پنجشنبه – ششم مهر – به کلانتری 136 فرجام تهران رفت و از دزدیده شدن بار پسته اش خبر داد. کمال به پلیس گفت: 800 کیلو پسته در شهریار خریدم و برای انتقال محموله به مغازهام در خیابان ولی عصر (عج) تهران یک نیسان به صورت در بست گرفتم کنار راننده نشسته بودم که به تقاطع مختاری – فرجام رسیدیم خواست برایش سیگار بخرم. من که به او اعتماد کرده بودم از ماشین پیاده شدم اما راننده تبهکار ناگهان گاز نیسان را گرفت و رفت.گزارش ایسکانیوز میافزاید: با شکایت این شهروند، پروندهاش امروز به اداره آگاهی فرستاده شد تا چهرهنگاری رایانهای برای ردیابی و دستگیری متهم صورت بگیرد.
| | | | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|