 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
همشهری انلاین , جمعه 4 بهمن 1387 |
|
اهداي نشان به پدر جوان راديو
|
| | | |
 | خجسته خطاب به حاضران گفت: شما هميشه به من گفتيد پدر راديو هستم. من جوانم و سعي نكنيد با گفتن كلمه پدر من را پير كنيد. | 
مراسم اختتاميه دومين دوره اجراهاي راديو تئاتر در خانه هنرمندان ايران برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري خانه هنرمندان ايران، در اين مراسم مديران و هنرمندان راديو از بيش از 10 سال تلاش دكتر حسن خجسته، پدر راديو تقدير كردند و نشان عالي مركز هنرهاي نمايشي راديو به وي اهدا شد.
در مراسم اختتاميه دومين رپرتوار راديو تئاتر، خجسته خطاب به حاضران گفت: شما هميشه به من گفتيد پدر راديو هستم. من جوانم و سعي نكنيد با گفتن كلمه پدر من را پير كنيد.
سال 1370 به راديو آمدم. وقتي سال 1377 به معاونت صدا رفتم، هدفم حفظ مخاطبان فعلي و جذب مخاطبان جديد بود. در اين سالها توليدات راديو افزايش يافت و آن هم نتيجه اعتماد به بچهها بود. بزرگ شدن راديو و قدرت آن نتيجه شناخت فرصتها و زحمت شما عزيزان بود.
در بخشي از مراسم هم احمد مسجدجامعي عضو شوراي شهر تهران تنديسي را كه عليرضا رضاداد، دبير جشنواره فيلم شهر براي معاون صدا تهيه كرده بود به او اهدا كرد. دومين رپرتوار راديو تئاتر با اجراي 11 نمايشنامه به مناسبت سيامين سالگرد انقلاب برگزار شد و از نمايشنامهنويساني مانند زندهياد اكبر رادي، بهرام بيضايي، خسرو حكيم رابط، عليرضا نادري نجفآبادي، نغمه ثميني، محمد يعقوبي، كورش نريماني، حسين مهكام، نادر برهاني مرند، محمد رحمانيان و محمد استادمحمد كه آثارشان در رپرتوار راديو تئاتر بعد از تنظيم راديويي اجرا شد، تقدير به عمل آمد.
| | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|