يكشنبه 7 تير 1405

 
 
     
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آگهي درهموطن 
اخبار در موبايل 
آرشيو روزنامه 
تماس با ما 
توصيه روز
:: بازار کامپيوتر ::
معرفی تبلت چهار هسته‌يی شرکت ASUS‎
:: نکته آموزشی ::
چگونه گوشی اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اخبار داخلی فرهنگ و هنر موسیقی ایران در مسیر بالندگی و شکوفایی

 
 

هموطن سلام , سه شنبه 15 بهمن 1387

موسیقی ایران در مسیر بالندگی و شکوفایی

 
 

رئیس جمهور گفت: موسیقی اصیل زمزمه زندگی و یار انسان در مسیر بالندگی است و موسیقی ما امروز همین مسیر را طی می کند و در حال شکفتن و شکوفایی است.

رئیس جمهور گفت: موسیقی اصیل زمزمه زندگی و یار انسان در مسیر بالندگی است و موسیقی ما امروز همین مسیر را طی می کند و در حال شکفتن و شکوفایی است.
آقای احمدی نژاد پس از رونمایی از سمفونی انقلاب اسلامی و اجرای آن با تشکر از زحمات ارکستر سمفونیک تهران و مجید انتظامی رهبر این گروه افزود: این کار بسیار خوب و ارزشمند و ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است و داستان انقلاب ما را که داستان بیداری و امید و تلاش انسان برای ساختن جهانی زیباست با هنر موسیقی به تصویر کشید.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنان کوتاه خود در این مراسم را صرفا برای تقدیر و تشکر از تلاشگران در این عرصه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما تعابیر زیادی دارد اما امشب من از این تعبیر استفاده می کنم که انقلاب اسلامی بازیابی انسان معاصر است و بیداری و زنده شدن انسان معاصر را سبب شده است و این موسیقی داستانی از این تعبیر زیبا بود.
احمدی نژاد با بیان اینکه صدها یا هزاران سال انسان سرگردان و مشغول گیج خوردن زیر چرخ های اقوا گران و سلطه گران بوده است گفت: این سلطه گری و اقوا گری با انقلاب ما به پایان رسید و یک بار دیگر انسان خودش را پیدا و باور کرد.
رئیس جمهور خودباوری انسان را منشاء حرکات بسیار فراوانی دانست و تصریح کرد: وقتی این انسان خود را پیدا و باور کند شکست ناپذیر می شود و با سرعت نور مسیر کمال را طی خواهد کرد و امشب یک بار دیگر سمفونی انقلاب اسلامی این داستان را برای ما تداعی کرد.
وی از مجید انتظامی و همکارانش صمیمانه تشکر کرد و گفت: همچنان که از مجید انتظامی تشکر می کنم باید از پدر بزرگوارشان که نظاره گر کار فرزنداشان بود تشکر کنم مسلما از پدری اینچنین هنرمند پسری اینگونه هنرمند برمی آید.
احمدی نژاد با اشار ه به صحبت های عزت الله انتظامی در خصوص تلاش های فرزندش برای ساخت این کار گفت: همانطور که پدر بزرگوار ایشان می گفت مجید انتظامی یک سال است که وقت اصلی خود را با فشاری کم نظیر در این کار گذاشته است و 4 ماه است که با این گروه کار می کند جا دارد تشکر ویژه ای از انها بکنم.
رئیس جمهور همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت این وزارتخانه تشکر کرد و افزود: من از همه کسانی که برای حفظ ارزش های انسانی تلاش می کنند تشکر می کنم و امیدوارم کارهای خوب دیگری در ا ین زمینه ببینم.
احمدی نژاد در پایان گفت: انشاء اله در آینده نیز شاهد کارهای بزرگتر و بهتری از آقای مجید انتظامی باشیم.

 
 

احمدی نژاد: با تعامل مجلس مشکلات حل می شود
کرمانشاه به استقبال احمدی نژاد رفت
تجلیل احمدی نژاد از فجرآفرینان

 
   
 
تحليل
:: اقتصادی ::
مدیریت حضور کارکنان با استانداران است
:: فناوری اطلاعات ::
پایان ممنوعیت پرحاشیه؛ واردات تمام برندهای موبایل، آزاد اعلام شد
:: روی خط جوانی ::
دلیل نوعروس برای طلاق 6 ماه بعد از عقد چه بود؟
:: ورزش ::
اولادقباد کوتاه آمد: قدردان آقای شمسایی هستم
:: فرهنگ و هنر ::
طلوع ماه فراخوان داد
:: حوادث ::
اختلاف بر سر مبلغ رهن یک خانه به قتل منجر شد

 
     
   
     
     
    ::  تماس با ما  ::  درباره ما  ::  sitemap  ::  آگهي درهموطن  ::
کليهء حقوق متعلق است به روزنامهء هموطن سلام. ۱۳۹۳ - ۱۳۸۳
طراحی و اجرای سايت : شرکت به نگار