 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , شنبه 30 ارديبهشت 1385 |
|
پرونده پسرعموهای آدمکش به دادگاه ویژه جرایم نوجوانان پایتخت فرستاده شد
|
| | | |
 | این دو پسرعمو به خاطر بلند بودن صدای پخش صوت خودرو به نعمت ا... اعتراض کردند اما چون به خواسته آنان توجه نکرد با چاقو به جانش افتادند و... |  پرونده دو پسرعمو که یک راننده تاکسی را طی درگیری خونین، قربانی خشم خود کردند، با رد صلاحیت از دادگاه کیفری تهران به دادگاه ویژه جرایم کودکان و نوجوانان فرستاده شد.
روز 27 مرداد 84، صابر 15 ساله که حالا 17 سال دارد به همراه پسرعمویش کاظم، در تهران برای رفتن به پاکدشت سوار تاکسی نعمت ا... 23 ساله شدند.
این دو پسرعمو به خاطر بلند بودن صدای پخش صوت خودرو به نعمت ا... اعتراض کردند اما چون به خواسته آنان توجه نکرد با چاقو به جانش افتادند و...
صابر و کاظم بعد از کشتن راننده نگون بخت به دنبال راهی برای فرار بودند که با یک سرباز وظیفه روبه رو شدند و او به خون آلوده بودن لباسهای پسران جانی مشکوک شد در نتیجه پلیس را باخبر کرد و بدین ترتیب مجرمان خیلی زود دستگیر شدند و طی بازجوییها به جنایت اعتراف کردند.
گزارش ایسکانیوز میافزاید: پرونده پسرعموها که قرار بود بامداد امروز در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران رسیدگی شود، با رد صلاحیت به دادگاه ویژه جرایم کودکان و نوجوانان فرستاده شد تا پسران عصیانگر طی روزهای آینده پای میز محاکمه بنشینند.
| | | | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|