 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , يكشنبه 1 مرداد 1385 |
|
این 3 مرد، گلدیس تهران را به خون کشیدند
|
| | | |
 | رسیدگی به این پرونده از روز 24 تیر 83 با کشته شدن علی رجبی در مجتمع گلدیس صادقیه تهران در دستور کار پلیس جنایی پایتخت قرار گرفت. |  سه مرد که مجتمع گلدیس صادقیه تهران را به خون کشیدند و پس از جنایت گریختند همچنان تحت تعقیب پلیس جنایی قرار دارند.
رسیدگی به این پرونده از روز 24 تیر 83 با کشته شدن علی رجبی در مجتمع گلدیس صادقیه تهران در دستور کار پلیس جنایی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 – جنایی- و افسران دایره 10 آگاهی مرکز نشان داد علیرضا- خ، محمود- ن ، مهدی – الف که از تبهکاران پیشینه دار صادقیه به شمار می روند علی رجبی را به دنبال درگیری نابرابر با قمه از پا در آوردند و گریختند. گزارش ایسکانیوز می افزاید: مقام قضایی رسیدگی کننده به این پرونده، امروز با ارایه تصویرهای مجرمان از عموم مردم خواست در صورت هرگونه اطلاع از مخفیگاه آنان با نزدیکترین مرکز انتظامی یا اداره آگاهی مرکز 55389048-021 و 55372775 تماس بگیرند. اسرار این جنایت همچنان پشت پرده ابهام است اما شواهد از کینه جویی حکایت دارد.
| | | | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|