 |
توصيه روز |
 |
 |
| :: بازار کامپيوتر :: |
 |
|
| :: نکته آموزشی :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|
|
|
|
ایسکانیوز , يكشنبه 22 مرداد 1385 |
|
دستگیری 3 نفر به دنبال کشته شدن مادر و دختر در جنت آباد
|
| | | |
 | 3 نفر به دنبال کشته شدن بیرحمانه مادر و دختر در خانهشان، تحت تعقیب پلیس جنایی اداره آگاهی مرکز قرار گرفتند و ساعتی پیش دستگیر شدند. |  3 نفر به دنبال کشته شدن بیرحمانه مادر و دختر در خانهشان، تحت تعقیب پلیس جنایی اداره آگاهی مرکز قرار گرفتند و ساعتی پیش دستگیر شدند.
زنگ تلفن کلانتری 138 جنت آباد 22:50 دیشب به صدا درآمد و از مرکز فوریتهای پلیسی 110 خبر رسید
مادر 42 ساله به نام شهناز و دختر 22 سالهاش زهرا در خانه خود خیابان شاهین شمالی، لاله چهارم -کشته شدهاند.
حسینی ـ بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 27 پایتخت ـ و افسران تجسس دقایقی بعد خود را به قربانگاه رساندند و با دیدن جنازههای خونین که آثار ضربههای کارد روی آنها نمایان بود به تحقیقات محلی پرداختند. در این بین شوهر زهرا اعلام کرد: همسر و دخترش در غیاب او از پا درآمدند و النگوهایشان با استفاده از سیم چین دزده شد. گزارش ایسکانیوز میافزاید: با پایان رسیدگی مقدماتی، جنازههای کارد آجین شده به پزشکی قانونی انتقال یافت و تجسس برای گشودن قفل پرونده، کشف راز جنایت و شناسایی جانی یا جانیان به پلیس دایره 10 اداره آگاهی مرکز سپرده شد. این درحالی است که احتمال میرود زهرا و شهناز، قربانی دستبرد یا جنایت کینه توز شده باشند. در همین رابطه محمد تورنگ ـ رییس مرکز اطلاعرسانی پلیس تهران ـ به ایسکانیوز گفت: ظهر امروز کارآگاهان با توجه به سرنخهای به دست آمده 3 متهم را ردیابی و دستگیر کردند و هم اکنون بازجویی از آنان ادامه دارد.
| | | | | | | | | | |
|
 |
تحليل |
 |
 |
| :: اقتصادی :: |
 |
|
| :: فناوری اطلاعات :: |
 |
|
| :: روی خط جوانی :: |
 |
|
| :: ورزش :: |
 |
|
| :: فرهنگ و هنر :: |
 |
|
| :: حوادث :: |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
|