 رييس جمهوري اسلامي ايران در پيامي, وقوع حادثه هواپيماي مسافربري در مشهد كه منجر به كشته و زخمي شدن جمعي از هموطنان شد, را تسليت گفت .
در پيام تسليت رييس جمهور آمده است, خبر حادثه هواپيماي مسافربري مشهد مقدس كه منجربه كشته و زخميشدن جمعي از زايران بارگاه ملكوتي ثامنالائمه(ع) شد, موجب تاثر و تالم شديد اينجانب شد و ضمن عرض تسليت به ملت عزيز ايران و بازماندگان اين حادثه دلخراش از خداوند بزرگ براي درگذشتگان مغفرت و براي بازماندگان صبر, اجر وسلامتي مسالت دارم.
در پيام رييس جمهوري خطاب به برخي وزيران, تصريح شده,"مقتضي است وزيربهداشت درمان و آموزش پزشكي در اسرع وقت نسبت به فراهم آوردن امكاناتدرماني و ارايه خدمات لازم بهداشتي به زخمي ها و مصدومان اين حادثه اقدامكرده و وزير راه و ترابري نيز علل حادثه را پيگيري و بررسي كرده ونتايج را گزارش دهند .
|